برگزاری نخستین کارگاه از سلسله کارگاه‌های "از ایده تا موفقیت" در مرکز رشد سراوان



نخستین کارگاه از سلسله کارگاه‌های تخصصی "از ایده تا موفقیت: مسیر یادگیری در کسب‌وکار" با موضوع "مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)" در مرکز رشد واحدهای فناور و مرکز نوآوری شهرستان سراوان برگزار شد

 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ نخستین کارگاه از سلسله کارگاه‌های تخصصی "از ایده تا موفقیت: مسیر یادگیری در کسب‌وکار" با موضوع "مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)" در مورخ ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۳ در مرکز رشد واحدهای فناور و مرکز نوآوری شهرستان سراوان برگزار شد.
 
این کارگاه با همکاری پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان در محل برگزاری کارگاه های توانمندسازی مرکز رشد و نوآوری برگزار و با استقبال گسترده کارآفرینان، صاحبان کسب‌وکار و علاقه‌مندان به حوزه بازاریابی و مدیریت مواجه شد.
 
محمد طیب حسین‌بر مدیر مرکز رشد سراوان؛ هدف از برگزاری این کارگاه را تقویت دانش مدیریتی و مهارت‌های ارتباطی در فضای کسب‌وکار عنوان کرد و تأکید داشت که موفقیت در کسب‌وکار تنها به داشتن محصول یا خدمت مناسب محدود نمی‌شود، بلکه مدیریت ارتباط با مشتریان و ایجاد وفاداری در آن‌ها نقش مهمی در توسعه و پایداری کسب‌وکارها دارد. وی برگزاری این کارگاه را در راستای حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و فعالان اقتصادی دانست و از برنامه‌ریزی برای ارائه آموزش‌های کاربردی بیشتر در این حوزه خبر داد.
 
این کارگاه با تدریس دکتر منصور جنگی زهی، مشاور اقتصادی و متخصص کسب‌وکار، برگزار شد و به موضوعاتی از جمله اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری، استراتژی‌های بازاریابی مبتنی بر روابط، روش‌های تحلیل داده‌های مشتریان و راهکارهای حفظ و افزایش وفاداری مشتریان پرداخت. شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم نظری، تکنیک‌های عملی و تجربه‌های موفق در این حوزه را بررسی کردند.
 
حسین‌بر با اشاره به برنامه‌های آتی مرکز رشد سراوان، از تدوین یک برنامه آموزشی گسترده با هدف توانمندسازی کارآفرینان و توسعه زیست‌بوم نوآوری منطقه خبر داد و اعلام کرد که در ادامه این سلسله کارگاه‌ها، موضوعاتی نظیر بازاریابی( مارکتینک) و فروش، برندسازی، برندینگ و تبلیغات، آشنایی با استراتژی های کسب و کار، طراحی بیزنس مدل از بوم مدل کسب‌وکار مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

 

پنج شنبه ١٨ بهمن ١٤٠٣ ١٤:١١ ٢٢٩٦ 88


خروج